Wednesday, September 11, 2013

منتخبی از پیام های کوتاه تابستان 92

ستاره ها هیچگاه از خاطر آسمان نمی روند بگذار دلم آسمان باشد و یادت ستاره. ***                                                                       دوست فرشته ایست بی بال تقدیم به فرشته بی بالم که به داشتنش می بالم.       ***                                                                            شاید فاصله بتواند جسم ها و نگاهها را از هم دور کند؛ولی قدرت این را ندارد که قلب ها و یادها را از هم جدا کند...!                                            ***                                                                              در رفاقت رسم ما جان دادن است ؛ هر قدم را صد قدم پس دادن است ؛ هر که بر ما تب کند جان می دهیم ؛ ناز او را هر چه باشد می خریم.                     ***                                                                        آهنگ تند زندگی برای رقصیدن است نه دویدن.                                   ***                                                                        ابرها به آسمان تکیه می کنند؛درختان به زمین و انسان ها به مهربانی یکدیگر .                                                                               ***                                                                       قاصدک ! شعر مرا ازبر کن ؛ برو آن گوشه باغ ؛ سمت آن نرگس مست ؛ و بخوان در گوشش و بگو باور کن ؛ یک نفر یاد تو را دمی از دل نبرد.                                                            ***                                                                           خدا را در قلب کسانی دیدم که بدون هیچ توقعی مهربانند. مراقب قلبت باش ...  ***                                                                        وقتی اسب ها امکان ورود به میدان مسابقه را نداشته باشند هر الاغی می تواند پیروز مسابقه باشد.                                                             ***                                                                           بی ارزش ترین انسانها کسی است ... که خوب بودن دیگران را به حساب زرنگی خود  بگذارد...!                                                                  ***                                                                  کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود و انسان با نخستین درد و من با نخستین 
نگاه تو آغاز شدم!                                                                   ***                                                                     تکیه بده ... اما ! به شانه هایی که اگر خوابت برد سرت را زمین نگذارد!!                                                                        ***                                                                        یادش به خیر پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم نیویورک... !(احمدی ... با خانواده پشت وانت در حال برگشت به گرمسار)                                 ***                                                                       احمدی ... در سال 92: من نه استاندار بودم نه شهردار بودم و نه رئیس جمهور بودم من هیچ کدام از این ها نبودم من فقط اشتباهی بودم!!              ***                                                                       بزرگی پرسید: دوست خواهی یا دنیا؟ گفتم : دوستی دارم که خودش یک دنیاست * * *                                 

No comments: